Doprava a platba (EET)

Doprava zdarma

Na dopravu zdarma má nárok každý náš maloobchodní zákazník z České republiky, který si u nás objedná zboží za více než 1000 Kč s DPH. Jen pro Vaši představu, tato částka odpovídá 2 až 3 kg kávy či 1 až 2 kg čaje.
Rychlá doprava

Nárok na dopravu zdarma mají také velkoobchodní zákazníci, a to v případě, kdy hodnota jejich objednávky přesáhne částku 3500 Kč s DPH.

 

DOPRAVA SPOLEČNOSTÍ GLS

Cena

  • 100 Kč s DPH (maloobchod - pro objednávky do 1000 Kč s DPH)
  • 133 Kč s DPH (velkoobchod - pro objednávky do 3500 Kč s DPH)
  • 180 Kč / 6,87 EUR s DPH (objednávky zasílané na Slovensko)

Doručení balíku

  • Řidič Vás v den doručení telefonicky kontaktuje, aby s Vámi domluvil detaily týkající se předání zásilky - přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti;
  • Zásilka Vám bude doručena následující pracovní den po jejím předání přepravci, a to v čase mezi 8.00 a 17.00 hodin. Přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po domluvě s řidičem. V případě nezastižení Vám řidič zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou, a to následující pracovní den;
  • Balík na dobírku lze zaplatit hotově, anebo platební kartou přes terminál. Postup je stejný, jako když kartou platíte v obchodě. Akceptovány jsou karty Visa, Electron, MasterCard a Maestro.

                

  • Hmotnost balíku nesmí překročit 40 kg;
  • Cestu zásilky lze sledovat na internetu, a to na adrese www.gls-czech.com. Do formuláře, který najdete v pravé části obrazovky, zadáte číslo zásilky (prvních 11 číslic), které Vám bylo zasláno v e-mailu záhy po jejím odeslání;
  • Zákaznický servis GLS je v provozu každý všední den od 7.00 do 18.00 hodin na tel.č. +420 840 123 456. 

Převzetí a reklamace

  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky a zjevnou vadu (poškození obalu) ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy z komplikací při případném uplatňování škody.
  • Obsah zásilky zkontrolujte teprve po řidičově odjezdu. Případné skryté vady lze ohlásit a zažádat o sepsání protokolu o škodě do 3 dnů po převzetí zásilky.

Komunikace s GLS

  • Pro komunikaci se společností GLS používejte výhradně číslo zásilky (prvních 11 číslic).

DOPRAVA SPOLEČNOSTÍ PPL

Cena

  • 100 Kč s DPH (maloobchod - pro objednávky do 1000 Kč s DPH)
  • 133 Kč s DPH (velkoobchod - pro objednávky do 3500 Kč s DPH)
  • 180 Kč / 6,87 EUR s DPH (objednávky zasílané na Slovensko)

Doručení balíku:

  • Řidič Vás v den doručení telefonicky kontaktuje, aby s Vámi domluvil detaily týkající se předání zásilky - přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti;
  • Balík na dobírku lze zaplatit hotově, anebo platební kartou přes terminál. Postup je stejný, jako když kartou platíte v obchodě. Akceptovány jsou karty Visa, Electron, MasterCard a Maestro.

                

  • Zásilka Vám bude doručena následující pracovní den po jejím předání přepravci, a to v čase mezi 8.00 a 18.00 hodin. Přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po domluvě s řidičem. V případě nezastižení Vám řidič zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou, a to následující pracovní den;
  • Hmotnost balíku nesmí překročit 50 kg;
  • Cestu zásilky lze sledovat na internetu, a to na adrese www.ppl.cz. Do formuláře, který najdete v horní části obrazovky, zadáte číslo zásilky (11 číslic), které Vám bylo zasláno v e-mailu záhy po jejím odeslání;
  • Zákaznický servis PPL je v provozu každý všední den od 7.00 do 18.00 hodin na tel.č. +420 840 775 775.

Převzetí a reklamace:

  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky a zjevnou vadu (poškození obalu) ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy z komplikací při případném uplatňování škody;
  • Obsah zásilky zkontrolujte teprve po řidičově odjezdu. Případné skryté vady lze ohlásit a zažádat o sepsání protokolu o škodě do 3 dnů po převzetí zásilky.

Komunikace s PPL

  • Pro komunikaci se společností PPL používejte výhradně číslo zásilky (11 číslic).

OSOBNÍ ODBĚR V NAŠÍ PRODEJNĚ

Objednané zboží lze mimo to ZDARMA vyzvednout v naší prodejně:

  • Čajová zahrada, areál nádraží Českých drah Praha - Holešovice, Partyzánská 1504/24, 170 00 Praha 7 (stanice metra Nádraží Holešovice - trasa C)

Preferovaný termín pro vyzvednutí, prosím, uveďte do poznámky v průběhu nakupování, anebo nás kontaktujte, a to buď prostřednictvím e-mailu zaslaného na adresu info@cajova-zahrada.cz, anebo telefonicky na čísle +420 266 711 195. 

Pozor! Vždy vyčkejte, až Vám bude zasláno oznámení o tom, že je pro Vás zboží připraveno, v opačném případě by se mohlo stát, že se na pobočku vypravíte zbytečně!

Za objednané zboží lze zaplatit hotově, anebo platební kartou, přičemž akceptovány jsou karty Visa, Electron, MasterCard a Maestro. 

 

V případě, že jste zvolili platbu předem, bude zboží k osobnímu odběru připraveno teprve po potvrzení o přijetí platby na účet prodávajícího.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat
přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

OSOBNÍ ODBĚR NA POBOČCE ZÁSILKOVNY

Cena

  • při platbě předem: 49 Kč s DPH
  • v případě platby při převzetí zboží (tj. zaslání na dobírku): 79 Kč s DPH
  • objednávky s vyzvednutím na pobočce na území Slovenska: 121 Kč / 4,62 EUR s DPH

Objednávku si můžete nechat zaslat na kteroukoliv z poboček společnosti Zásilkovna s.r.o. na území České republiky či Slovenska uvedených na seznamu. Součástí seznamu je mimo jiné i informace o otevírací době pobočky a možných způsobech platby. O možnosti vyzvednutí zboží budete informováni prostřednictvím SMS a e-mailem. Tento způsob doručení je možný pouze v případě zásilek, jejichž hmotnost nepřesáhne 5 kg.

E-shop dodala firma   Liquid Design