Způsoby dodání

DOPRAVA SPOLEČNOSTÍ GLS

Doručení balíku:

  • Řidič Vás v den doručení telefonicky kontaktuje, aby s Vámi domluvil detaily týkající se předání zásilky - přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti;
  • Zásilka Vám bude doručena následující pracovní den po jejím předání přepravci, a to v čase mezi 8.00 a 17.00 hodin. Přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po domluvě s řidičem. V případě nezastižení Vám řidič zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou, a to následující pracovní den;
  • Balík na dobírku lze zaplatit hotově, anebo platební kartou přes terminál. Postup je stejný, jako když kartou platíte v obchodě. Akceptovány jsou karty Visa, Electron, MasterCard a Maestro.

                

  • Hmotnost balíku nesmí překročit 40 kg;
  • Cestu zásilky lze sledovat na internetu, a to na adrese www.gls-czech.com. Do formuláře, který najdete v pravé části obrazovky, zadáte číslo zásilky (prvních 11 číslic), které Vám bylo zasláno v e-mailu záhy po jejím odeslání;
  • Zákaznický servis GLS je v provozu každý všední den od 7.00 do 18.00 hodin na tel.č. +420 840 123 456. 

Převzetí a reklamace:

  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky a zjevnou vadu (poškození obalu) ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy z komplikací při případném uplatňování škody.
  • Obsah zásilky zkontrolujte teprve po řidičově odjezdu. Případné skryté vady lze ohlásit a zažádat o sepsání protokolu o škodě do 3 dnů po převzetí zásilky.

Komunikace s GLS

  • Pro komunikaci se společností GLS používejte výhradně číslo zásilky (prvních 11 číslic).

DOPRAVA SPOLEČNOSTÍ PPL

Doručení balíku:

  • Řidič Vás v den doručení telefonicky kontaktuje, aby s Vámi domluvil detaily týkající se předání zásilky - přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti;
  • Balík na dobírku lze zaplatit hotově, anebo platební kartou přes terminál. Postup je stejný, jako když kartou platíte v obchodě. Akceptovány jsou karty Visa, Electron, MasterCard a Maestro.

                

  • Zásilka Vám bude doručena následující pracovní den po jejím předání přepravci, a to v čase mezi 8.00 a 18.00 hodin. Přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po domluvě s řidičem. V případě nezastižení Vám řidič zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou, a to následující pracovní den;
  • Hmotnost balíku nesmí překročit 50 kg;
  • Cestu zásilky lze sledovat na internetu, a to na adrese www.ppl.cz. Do formuláře, který najdete v horní části obrazovky, zadáte číslo zásilky (11 číslic), které Vám bylo zasláno v e-mailu záhy po jejím odeslání;
  • Zákaznický servis PPL je v provozu každý všední den od 7.00 do 18.00 hodin na tel.č. +420 840 775 775.

Převzetí a reklamace:

  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky a zjevnou vadu (poškození obalu) ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy z komplikací při případném uplatňování škody;
  • Obsah zásilky zkontrolujte teprve po řidičově odjezdu. Případné skryté vady lze ohlásit a zažádat o sepsání protokolu o škodě do 3 dnů po převzetí zásilky.

Komunikace s PPL

  • Pro komunikaci se společností PPL používejte výhradně číslo zásilky (11 číslic).

OSOBNÍ ODBĚR NA POBOČCE ZÁSILKOVNY

Objednávku si můžete nechat uložit na kterékoliv z poboček společnosti Zásilkovna s.r.o. na území České republiky či Slovenska uvedených na seznamu. Součástí seznamu je mimo jiné i informace o otevírací době pobočky a možných způsobech platby. O možnosti vyzvednutí zboží budete informováni prostřednictvím SMS a e-mailem. Tento způsob doručení je možný pouze v případě zásilek, jejichž hmotnost nepřesáhne 5 kg.

OSOBNÍ ODBĚR V NAŠÍ PRODEJNĚ

Objednané zboží lze vyzvednout také na některé z našich prodejen:

  1.  Čajová zahrada, areál nádraží Českých drah Praha - Holešovice, Partyzánská 1504/24, 170 00 Praha 7 (stanice metra Nádraží Holešovice - trasa C)
  2.  Čajová zahrada, Masná 696/21 (u Burzovního paláce),
     110 00 Praha 1 (v blízkosti stanice metra  Náměstí Republiky - trasa B)

Preferovaný termín pro vyzvednutí, prosím, uveďte do poznámky v průběhu nakupování, anebo nás kontaktujte, a to buď prostřednictvím e-mailu zaslaného na adresu info@cajova-zahrada.cz, anebo telefonicky na čísle +420 266 711 195.

Pozor! Vždy vyčkejte, až Vám bude zasláno oznámení o tom, že je pro Vás zboží připraveno, v opačném případě by se mohlo stát, že se na pobočku vypravíte zbytečně!

Za objednané zboží lze zaplatit hotově, anebo platební kartou, přičemž akceptovány jsou karty Visa, Electron, MasterCard a Maestro.

 

V případě, že jste zvolili platbu předem, bude zboží k osobnímu odběru připraveno teprve po potvrzení o přijetí platby na účet prodávajícího.

---

Poplatky za využití jednotlivých způsobů dopravy najdete zde.

E-shop dodala firma   Liquid Design