Od 26.5.2023 bude probíhat rekonstrukce obchodu a okolí na Masarykově nádraží. Brzo Vás přivítáme v novém.

Způsoby a ceny doručení

Kdy budu mít dopravu zdarma?

  1. Na dopravu zdarma má nárok každý náš maloobchodní zákazník z České republiky, který si u nás objedná zboží za více než 1000 Kč s DPH. Jen pro Vaši představu, tato částka odpovídá 2 kg kávy či 1 kg čaje. (pouze vybraní dopravci)
  2. Nárok na dopravu zdarma mají také zaregistrovaní velkoobchodní zákazníci, a to v případě, kdy hodnota jejich objednávky přesáhne částku 6000 Kč s DPH(pouze vybraní dopravci a služba)


Doprava kurýrem GLS - 
s prvotřídní kvalitou doručení

Cena dopravy po České republice:
1/ maloobchod - pro objednávky do 1000 Kč s DPH - 99 Kč
2/ velkoobchod - pro objednávky do 4000 Kč s DPH - 130 Kč / od 4001 Kč s DPH - 69 Kč / od 6001 Kč s DPH - 0 Kč
3/ maloobchod - GLS ParcelShop do 1000 Kč s DPH - 79 Kč
4/ velkoobchod - GLS ParcelShop do 4000 Kč s DPH - 110 Kč / od 4001 Kč s DPH - 79 Kč / od 6001 Kč s DPH - 0 Kč

GLS kurýr Slovenská republika - 5,90 Eur  /  GLS ParcelShop - 5,50 Eur

Doručení balíku:

Řidič Vás v den doručení telefonicky kontaktuje, aby s Vámi domluvil detaily týkající se předání zásilky - přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti;

  • Zásilka Vám bude doručena následující pracovní den po jejím předání přepravci, a to v čase mezi 8.00 a 17.00 hodin. Přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po domluvě s řidičem. V případě nezastižení Vám řidič zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou, a to následující pracovní den;
  • Balík na dobírku lze zaplatit hotově, anebo platební kartou přes terminál. Postup je stejný, jako když kartou platíte v obchodě. Akceptovány jsou karty Visa, Electron, MasterCard a Maestro.                
  • Hmotnost balíku nesmí překročit 40 kg;
  • Cestu zásilky lze sledovat na internetu, a to na adrese www.gls-czech.com. Do formuláře, který najdete v pravé části obrazovky, zadáte číslo zásilky (prvních 11 číslic), které Vám bylo zasláno v e-mailu záhy po jejím odeslání;
  • Zákaznický servis kurýra GLS je v provozu každý všední den od 7.00 do 18.00 hodin na tel.č. +420 840 123 456. 
Převzetí a reklamace
  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky a zjevnou vadu (poškození obalu) ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy z komplikací při případném uplatňování škody.
  • Obsah zásilky zkontrolujte teprve po řidičově odjezdu. Případné skryté vady lze ohlásit a zažádat o sepsání protokolu o škodě do 3 dnů po převzetí zásilky. Pro komunikaci se společností GLS používejte výhradně číslo zásilky (prvních 11 číslic).

GLS ParcelShop je nejširší a zároveň nejrychleji se rozšiřující sítí výdejních míst v České republice. Tato síť je určena všem, kteří se nechtějí vázat na určitý čas doručení. GLS ParcelShop můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů. Služba se dá domluvit i s řidičem. Seznam naleznete zde.

Doprava kurýrem DPD

Cena dopravy po České republice:
1/ maloobchod - pro objednávky do 1000 Kč s DPH - 109 Kč
2/ velkoobchod - pro objednávky do 4000 Kč s DPH - 130 Kč / od 4001 Kč s DPH - 99 Kč / od 6001 Kč s DPH - 0 Kč
3/ maloobchod - DPD Pickup do 1000 Kč s DPH - 79 Kč
4/ velkoobchod - DPD Pickup do 4000 Kč s DPH - 110 Kč / od 4001 Kč s DPH - 79 Kč / od 6001 Kč s DPH - 0 Kč

DPD kurýr Slovenská republika - 7,96 Eur  /  DPD Pickup - 5,24 Eur

Doručení balíku:

Řidič Vás v den doručení telefonicky kontaktuje, aby s Vámi domluvil detaily týkající se předání zásilky - přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti;

  • Zásilka Vám bude doručena následující pracovní den po jejím předání přepravci, a to v čase mezi 8.00 a 17.00 hodin. Přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po domluvě s řidičem. V případě nezastižení Vám řidič zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou, a to následující pracovní den;
  • Balík na dobírku lze zaplatit hotově, anebo platební kartou přes terminál. Postup je stejný, jako když kartou platíte v obchodě. Akceptovány jsou karty Visa, Electron, MasterCard a Maestro.                
  • Hmotnost balíku nesmí překročit 40 kg;
  • Cestu zásilky lze sledovat na internetu, a to na adrese www.gls-czech.com. Do formuláře, který najdete v pravé části obrazovky, zadáte číslo zásilky (prvních 11 číslic), které Vám bylo zasláno v e-mailu záhy po jejím odeslání.
Převzetí a reklamace
  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky a zjevnou vadu (poškození obalu) ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy z komplikací při případném uplatňování škody.
  • Obsah zásilky zkontrolujte teprve po řidičově odjezdu. Případné skryté vady lze ohlásit a zažádat o sepsání protokolu o škodě do 3 dnů po převzetí zásilky.

DPD jako jediná přepravní společnost na trhu doručuje na hodinu přesně. DPD můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů. Služba se dá domluvit s řidičem. Seznam naleznete zde.


Doprava kurýrem PPL

Cena dopravy po České republice: 109 Kč
Cena dopravy do PPL ParcelShopu: 89 Kč

Doručení balíku:
  • Řidič Vás v den doručení telefonicky kontaktuje, aby s Vámi domluvil detaily týkající se předání zásilky - přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti;
  • Balík na dobírku lze zaplatit hotově, anebo platební kartou přes terminál. Postup je stejný, jako když kartou platíte v obchodě. Akceptovány jsou karty Visa, Electron, MasterCard a Maestro.
  • Zásilka Vám bude doručena následující pracovní den po jejím předání přepravci, a to v čase mezi 8.00 a 17.00 hodin. Přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po domluvě s řidičem. V případě nezastižení Vám řidič zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou, a to následující pracovní den;
  • Hmotnost balíku nesmí překročit 50 kg;
  • Cestu zásilky lze sledovat na internetu, a to na adrese www.ppl.cz. Do formuláře, který najdete v horní části obrazovky, zadáte číslo zásilky (11 číslic), které Vám bylo zasláno v e-mailu záhy po jejím odeslání;
  • Zákaznický servis PPL je v provozu každý všední den od 7.00 do 18.00 hodin na tel.č. +420 840 775 775.
Převzetí a reklamace:
  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky a zjevnou vadu (poškození obalu) ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy z komplikací při případném uplatňování škody;
  • Obsah zásilky zkontrolujte teprve po řidičově odjezdu. Případné skryté vady lze ohlásit a zažádat o sepsání protokolu o škodě do 3 dnů po převzetí zásilky.

    PPL ParcelShop je široká síť výdejních míst společnosti PPL v České republice. Tato síť je určena všem, kteří se nechtějí vázat na určitý čas doručení. PPL ParcelShop můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů. Služba se dá domluvit i s řidičem. Seznam naleznete zde.

           
Osobní odběr v naší prodejně

Objednané zboží lze mimo to ZDARMA vyzvednout v naší prodejně:
  • Čajová zahrada, Veletržní 590/43, 170 00 Praha 7

Preferovaný termín pro vyzvednutí, prosím, uveďte do poznámky v průběhu nakupování, anebo nás kontaktujte, a to buď prostřednictvím e-mailu zaslaného na adresu info@cajova-zahrada.cz, anebo telefonicky na čísle +420 266 711 195. 

Pozor! Vždy vyčkejte, až Vám bude zasláno (e-mail a sms) oznámení o tom, že je pro Vás zboží připraveno, v opačném případě by se mohlo stát, že se na pobočku vypravíte zbytečně!

Za objednané zboží lze zaplatit hotově, anebo platební kartou, přičemž akceptovány jsou karty Visa, Electron, MasterCard a Maestro. 

karty

V případě, že jste zvolili platbu předem, bude zboží k osobnímu odběru připraveno teprve po potvrzení o přijetí platby na účet prodávajícího.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Osobní odběr na Česká pošta - Balíkovna

Cena dopravy po České republice: 79 Kč

Objednávku si můžete nechat zaslat na kteroukoliv z poboček společnosti Česká pošta s označením Balíkovna na území České republiky  na seznamu. Součástí seznamu je mimo jiné i informace o otevírací době pobočky a možných způsobech platby. O možnosti vyzvednutí zboží budete informováni prostřednictvím SMS a e-mailem. Tento způsob doručení je možný pouze v případě zásilek, jejichž hmotnost nepřesáhne 15 kg.

Osobní odběr na pobočce Zásilkovny

Cena dopravy po České republice: 79 Kč
Cena dopravy po Slovenské republice: 5,60 Euro

Objednávku si můžete nechat zaslat na kteroukoliv z poboček společnosti Zásilkovna s.r.o. na území České republiky či Slovenska uvedených na seznamu. Součástí seznamu je mimo jiné i informace o otevírací době pobočky a možných způsobech platby. O možnosti vyzvednutí zboží budete informováni prostřednictvím SMS a e-mailem. Tento způsob doručení je možný pouze v případě zásilek, jejichž hmotnost nepřesáhne 5 kg.

Česká pošta - Balík do ruky

Cena dopravy po České republice: 149 Kč

Česká pošta doručí vaší zásilku do 24 hodin po celé ČR, v den doručování budete informováni SMS zprávou. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení. V průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím www.ceskaposta.cz/zmenadispozice, kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete změnit dispozice pro svoji zásilku.
Formulář Vám nabízí: volbu dodání zásilky dopolední pochůzkou, uložení na poště bez pokusu o doručení, uložení na jiné ukládací poště nebo posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den.Tento způsob doručení je možný pouze v případě zásilek, jejichž hmotnost nepřesáhne 5 kg.

Česká pošta - Balík na poštu

Cena dopravy po České republice: 149 Kč

Česká pošta doručí vaší zásilku do 24 hodin na jednu z 2600 pošt po celé ČR, kterou si sami vyberete při dokončení objednávky. Díky SMS nebo e-mailu se ihned dozvíte, odkdy pro Vás bude zásilka připravena na poště. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení. V průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím www.ceskaposta.cz/zmenadispozice, kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete změnit dispozice pro svoji zásilku. Formulář Vám nabízí: volbu dodání zásilky dopolední pochůzkou, uložení na poště bez pokusu o doručení, uložení na jiné ukládací poště nebo posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den. Tento způsob doručení je možný pouze v případě zásilek, jejichž hmotnost nepřesáhne 5 kg.

Osobní odběr výdejním místě WE|DO POINT

WEDO kurýr ČR - 129 Kč / Osobní odběr výdejním místě WE|DO POINT - 79 Kč

Doručení zásilky do druhého dne v rámci široké sítě výdejních míst. Zásilku je možné si vyzvednout po obdržení hesla v SMS/e-mailu. Úložní doba balíčku je 5 dní s možností prodloužení o další 3 dny.
Přehled o zásilce a změna doručení pohodlně v mobilní aplikaci WE|DO.

Podívejte se, kde kolem sebe máte nejbližší WE|DO POINT: wedo.cz/mapa.